Dokumenty niezbędne do podpisania umowy – Działanie 1.15 Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki, typ D. Działania koordynacyjne w obszarze umiędzynarodowienia małopolskiej gospodarki oraz wsparcia procesu inwestycyjnego w regionie

2024-11-19

W dniu 19 listopada 2024 r. Zarządu Województwa Małopolskiego podjął Uchwałę Nr 2450/24 w sprawie wyboru do dofinansowania projektu nr FEMP.01.15-IP.01-1394/24 złożonego przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. pn.: „Business in Małopolska. Together for Future” w ramach naboru nr FEMP.01.15-IP.01-048/24.

W związku z powyższym publikujemy wzory dokumentów, które będą wymagane od Wnioskodawcy przed podpisaniem umowy o dofinasowanie projektu.

Wzory dokumentów i instrukcje:

Zasady przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 3 do umowy) (.pdf, 397 KB)

Harmonogram składania wniosków o płatność (Załącznik nr 4 do umowy) (.xlsx, 64 KB)

Instrukcja wypełniania harmonogramu płatności (.pdf, 458 KB)

Opis dokumentu księgowego (Załącznik nr 5 do umowy) (.pdf, 298 KB)

Wyodrębniona ewidencja księgowa dla Projektu realizowanego w ramach FEM na lata 2021-2027 (Załącznik nr 6 do umowy) (.pdf, 630 KB)

Wykaz pomniejszenia wartości dofinansowania projektu w zakresie obowiązków komunikacyjnych beneficjentów FE (Załącznik nr 7 do umowy) (.pdf, 225 KB)

Katalog wskaźników obligatoryjnych (Załącznik nr 8 do umowy) (.pdf, 433 KB)

Oświadczenie o kwalifikowalności podatku VAT (Załącznik nr 9 do umowy) (jeśli dotyczy) (.docx, 70 KB)

Wniosek o dodanie osoby uprawnionej zarządzającej projektem po stronie Beneficjenta (Załącznik nr 10 do umowy) (.docx, 65 KB)

Instrukcja do modułu umowy w systemie IGA (.pdf, 783 KB)