Dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie – Działanie 1.12 Wdrażanie innowacji, typ A. wdrażanie innowacji
W dniu 23 grudnia 2024 r. Zarządu Województwa Małopolskiego podjął Uchwałę Nr 2783/24 w sprawie zatwierdzenia listy ocenionych projektów oraz wyboru projektów do dofinansowania w ramach naboru nr FEMP.01.12-IP.01-006/24.
W związku z powyższym, publikujemy wzory dokumentów, które będą wymagane od Wnioskodawców przed podpisaniem umowy o dofinasowanie projektów.
Wzory dokumentów i instrukcje:
- Oświadczenie dotyczące realizacji projektu (.docx, 73 KB)
- Oświadczenie o spełnieniu kryteriów podmiotowych (.docx, 84 KB)
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (xlsx, 114 KB)
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc inną niż pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie, pomoc de minimis lub pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (.xlsx, 152 KB)
- Wniosek o dodanie osoby uprawnionej zarządzającej projektem po stronie Beneficjenta (Załącznik nr 9 do umowy) (.docx, 54 KB)
- Harmonogram składania wniosków o płatność (Załącznik nr 4 do umowy) (.xlsx, 84 KB)
- Oświadczenie o kwalifikowalności podatku VAT (Załącznik nr 8 do umowy) (.docx 62 KB)
- Zasady przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 3 do umowy) (.pdf, 530 KB)
- Wyodrębniona ewidencja księgowa dla Projektu realizowanego w ramach FEM na lata 2021-2027 (Załącznik nr 5 do umowy) (.pdf, 585 KB)
- Wykaz pomniejszenia wartości dofinansowania projektu w zakresie obowiązków komunikacyjnych beneficjentów FE (Załącznik nr 6 do umowy) (.pdf 401 KB)
- Katalog wskaźników obligatoryjnych (Załącznik nr 7 do umowy) (.pdf, 509 KB)
- Instrukcja do modułu umowy w systemie IGA (.pdf, 783 KB)
- Instrukcja wypełniania harmonogramu płatności(.pdf, 460 KB)