Nabór zakończony
Działanie 6.35 Transformacja cyfrowa szkół
Typ A. Systemowe wsparcie transformacji cyfrowej szkół
Termin naboru: 2.12.2024 - 20.12.2024
Jedynym wnioskodawcą uprawnionym do aplikowania o środki jest Województwo Małopolskie – Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie.
Działanie 8.2 Edukacja dla transformacji
Typ B. Sprawiedliwa transformacja w szkołach i placówkach oświatowych oraz w uczelniach zawodowych.
Termin naboru: 25.09.2024 - 13.11.2024
Wnioskodawcy:
- instytucje nauki i edukacji
- instytucje ochrony zdrowia
- instytucje wspierające biznes
- organizacje społeczne i związki wyznaniowe
- partnerzy społeczni
- przedsiębiorstwa
- przedsiębiorstwa realizujące cele publiczne
Działanie 6.29 Wsparcie wychowania przedszkolnego – ZIT
Typ C. Dwujęzyczny maluch
Termin naboru: 27.06.2024- 28.11.2024
Wnioskodawcy: w ramach naboru o dofinasowanie będą mogły ubiegać się wyłącznie projekty znajdujące się na liście projektów ujętej w strategii ZIT lub liście projektów wynikającej z porozumienia terytorialnego. Warunkiem ubiegania się o środki FEM 2021-2027 na projekty ujęte na liście projektów będzie pozytywne zaopiniowanie strategii terytorialnej przez IZ FEM 2021-2027
Działanie 6.9 Wsparcie wychowania przedszkolnego
Typ C. Dwujęzyczny maluch
Termin naboru: 27.06.2024 - 20.09.2024
Wnioskodawcy:
- administracja publiczna
- instytucje nauki i edukacji
- instytucje ochrony zdrowia
- instytucje wspierające biznes
- organizacje społeczne i związki wyznaniowe
- partnerzy społeczni
- przedsiębiorstwa
- przedsiębiorstwa realizujące cele publiczne
- służby publiczne
Działanie 6.31 Wsparcie kształcenia zawodowego – ZIT
Typ A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego
Termin naboru: 20.06.2024 - 28.11.2024
Wnioskodawcy: W ramach naboru o dofinasowanie będą mogły ubiegać się wyłącznie projekty znajdujące się na liście projektów ujętej w strategii ZIT lub liście projektów wynikającej z porozumienia terytorialnego.
Działanie 6.30 Wsparcie kształcenia ogólnego – ZIT
Typ A. Edukacja włączająca w szkołach i placówkach systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne
Termin naboru: 20.06.2024 - 28.11.2024
Wnioskodawcy:
- W ramach naboru o dofinasowanie będą mogły ubiegać się wyłącznie projekty znajdujące się na liście projektów ujętej w strategii ZIT lub liście projektów wynikającej z porozumienia terytorialnego.
Działanie 6.37 Wsparcie kształcenia ogólnego – IIT OPK
Typ A. Edukacja włączająca w szkołach i placówkach systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne
Termin naboru: 20.06.2024 - 28.11.2024
Wnioskodawcy:
- W ramach naboru o dofinasowanie będą mogły ubiegać się wyłącznie projekty znajdujące się na liście projektów ujętej w strategii IIT OPK lub liście projektów wynikającej z porozumienia terytorialnego.
Działanie 5.1 Infrastruktura szkół podstawowych i ponadpodstawowych prowadzących kształcenie ogólne
Typ A. Zwiększenie dostępności szkół podstawowych i ponadpodstawowych prowadzących kształcenie ogólne dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Termin naboru: 15.09.2024 - 15.10.2024
Wnioskodawcy:
- administracja publiczna
- instytucje nauki i edukacji
- instytucje wspierające biznes
- organizacje społeczne i związki wyznaniowe
- przedsiębiorstwa
Działanie 6.31 Wsparcie kształcenia zawodowego – ZIT, IIT
Działanie 6.31 Wsparcie kształcenia zawodowego – ZIT, IIT
Typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego
Termin naboru: 29.03.2024 - 23.04.2024 Nabór anulowany z dniem 23.04.2024
Wnioskodawcy:
- administracja publiczna
- instytucje nauki i edukacji
- instytucje ochrony zdrowia
- instytucje wspierające biznes
- organizacje społeczne i związki wyznaniowe
- Otulina Podkrakowska (IIT OPK)
- partnerzy społe...
Działanie 6.13 Lokalne inicjatywy edukacyjne
typ B. Tworzenie i rozwój Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji (LOWE)
Wnioskodawcy:
- administracja publiczna
- instytucje nauki i edukacji
- instytucje ochrony zdrowia
- instytucje wspierające biznes
- organizacje społeczne i związki wyznaniowe
- partnerzy społeczni
- przedsiębiorstwa
- przedsiębiorstwa realizujące cele publiczne
- służby publiczne